.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی توجهی شهردار ساری به تذکرات شورا
عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار مرکز استان باید جدیت بیشتری برای توسعه شهری داشته باشد اظهار داشت: متاسفانه شهردار ساری تذکرات اعضای شورای شهر را جدی نمی گیرد...
بی توجهی شهردار ساری به تذکرات شورا

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار مرکز استان باید جدیت بیشتری برای توسعه شهری داشته باشد اظهار داشت: متاسفانه شهردار ساری تذکرات اعضای شورای شهر را جدی نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، جمال باقری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری در محل شورا افزود: همکاری شهرداری برای توسعه شهری و رفع مشکلات مردم باید مضاعف شود.

وی خاطر نشان کرد: نابسامانی های بسیاری در توسعه شهری مرکز مازندران حادث بوده که با مشارکت اعضای شورای شهر ساری مرتفع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه پرسنل شهرداری باید در انجام وظایف محوله شان از سوی شهرداری جدیت بیشتری داشته باشند تصریح کرد: ساری هنوز دارای مظلومیت هایی بوده که باید با مشارکت شهروندان رفع شود.

باقری در بخش دیگری از سخنانش خواستار تشکیل اداره قراردادها در شهرداری ساری جهت ساماندهی فعالیت پیمانکاران و استفاده از پیمانکاران زبده و کارآزموده شد و افزود: شهرداری ساری موظف است ظرف دو هفته آینده نسبت به معرفی تیم حرفه ای پیمانکاری جهت تشکیل امور قراردادهای منسجم اقدام کند.

وی افزود: در صورتی که شهرداری از این اقدام خود عدول کند باید شهردار مرکز استان توضیحات متقنی را در صحن علنی شورا ارائه دهد.

باقری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ساماندهی فعالیت دکه های مطبوعاتی مرکز استان در عین حال اظهار داشت: مخالف احداث دکه های مطبوعاتی در سطح شهر نیستم ولی مکان احداث دکه مطبوعاتی باید به صورتی تعبیه شود که مردم بتوانند به راحتی نشریه مورد علاقه شان را فراهم کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر ساری با بیان اینکه نظارت بر فعالیت دکه داران مطبوعاتی سطح شهر باید بیشتر شود افزود: دکه مطبوعاتی محل فروش سیگار و تنقلات نبوده بنابراین باید ساماندهی شود.

فرامرز نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با انتقاد از اینکه شهرداری مرکز استان از نداشتن امور قراردادها در نهاد خود رنج می برد افزود: ایجاد امور قراردادها در شهرداری سبب می شود انتخاب پیمانکاران در سطح شهر برای امورات عمرانی با لابی گری صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه امور قراردادهای شهرداری ساری باید دارای متخصصانی با مدارک فوق لیسانس در رشته های حسابداری، حقوق و عمران باشد اظهار داشت: پرسنل قدیمی و تجربی در شهرداری نمی تواند نسبت به شناسایی و کارکرد پیمانکاران در شهرداری ساری اقدام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.